Seni Melambatkan Pancutan

8:57 PM Posted by Unknown



Memperkenalkan “Seni Melambatkan Pancutan untuk mereka yang mempunyai masalah ejaluksi pra-matang dan serlahkan kelakian anda”

  • Memperkenalkan “Seni Melambatkan Pancutan untuk mereka yang mempunyai masalah ejaluksi pra-matang dan serlahkan kelakian anda”Pelbagai rahsia dan strategi dalam melambatkan pancutan serta teknik memuaskan nafsu isteri dibincangkan dalam ebook ini.

  • Didedahkan beberapa posisi dalam hubungan seks yang mana membantu anda melambatkan pancutan.Huraian yang cukup mantap bagaimana suami dapat bertahan lebih 1 jam dengan menguasai teknik khayalan minda seks
    Dirungkaikan bagaimana mitos imu pernafasan dapat menguasai pancutan mani suami. Kini ia bukan lagi mitos kerana dapat dibuktikan pernafasan mampu mengawal aktiviti seks anda.

  • Dimuatkan bagaimana 3 “kawasan hot” dapat melazatkan isteri. Nescaya isteri bertambah sayang apabila sentuhan ini diberikan kepadanya. Anda akan dihidangkan juga bagaimana senaman kegel amat penting dalam fungsinya mengawal pancutan pra matang. Ingat! Kagel bukan hanya untuk suami, malah isteri “wajib” mempelajarinya supaya pancutan mani suami dapat dikawal.

  • Teknik klasik “pre mature half-release”. Teknik ini tidak pernah dibincangkan dalam mana-mana buku yang berkaitan dengan ilmu seksual. Teknik ini diperolehi daripada seorang tua yang berasal dari Losong, Terengganu. .

  • “Sustain Realease - Teknik ini amat popular di barat. Jika anda pengemar filem-filem dari barat, inilah salah satu teknik yang mereka gunakan untuk bertahan selama satu jam permainan




0 comments:

Post a Comment