Rahsia Kamasutra Bergambar

9:18 PM Posted by Unknown

Memperkenalkan 102 Posisi Seks unik yang di ambil dari 4 Kitab Amalan Seksual Kuno dan dibukukan dalam satu Pakej Berkualiti Tinggi !!!

Anda tidak tahu apa itu Kamasutra, Ananga Ranga, Taman Harum dan Tao?

Kamasutra, Ananga Ranga, Taman Harum dan Tao, adalah Kitab Manual Seks yang ditulis pada zaman kuno, berkurun-kurun lamanya sebelum generasi kita mencelikkan mata di dunia ini.

Kamasutra dan Ananga Ranga adalah Kitab dari India, Taman Harum pula di tulis oleh seorang cendiakawan Arab yang tersohor, dan pengamal amalan seksual Taoist telah membukukan ajaran mereka ke dalam Kitab Tao.

Jadi Ebook Kamasutra Bergambar versi Bahasa Melayu ini mengandungi EMPAT kitab kuno berasingan yang dicantumkan menjadi satu!

Antara posisi-posisi hubungan seks yang terdapat dalam ebook ini ialah:
  • Si Wanita menyilangkan kakinya dan membawa kakinya hampir kepada perut, Si lelaki kemudiannya memasukkan zakar...
  • Dalam posisi ini faraj si wanita berada dalam keadaan yang rapat dan ketat. Si lelaki harus cermat dan...
  • Si wanita berbaring dengan kedua-dua belah kaki ...wanita digalakkan mengusap buah dada dalam posisi ini untukSi lelaki harus kuat memegang badan si wanita dalam posisi ini.... menggerakkan badannya dalam pusingan seperti roda...
  • Ini adalah posisi yang unik dan dapat memberikan kenikmatan yang lain daripada yang lain jika dicuba oleh pasangan....Diilhamkan dari seni menyambung jed yang penuh dengan ketekunan dan kesenian, si wanita...Si lelaki memasuki wanita dan mengangkat...

0 comments:

Post a Comment